הסאבן לרדו 82 של אוהד

הדגם

חבילת הלרדו ירדה מפסי הייצור לראשונה ב- 1980 כמעט ארבעה עשורים לאחר ייצורו של הג'יפ הראשון הוויליס MB והייתה זמינה ל- CJ-7, CJ-5 ו-CJ-8 עד 1986 השנה האחרונה של קו הסי ג'יי האגדי. החבילה כללה חישוקי פלדה מעוצבים בגימור כרום במידה 15X8, חיפוי תואם לטבורים, צמיגי Goodyear רנגלר 9R-15, גריל בחיפוי כרום,טמבון קדמי ובמפראטס אחוריים בגימור כרום, מתקן נפתח לגלגל חלופי עם מעצור בגימור כרום, מראות צד וזרועות בגימור כרום, פאנלים המגינים על קצה הבודי בצבע שחור ומכסה מנוע מבודד.

הלרדו עוטר בפסי ווינל לאורכו המדגישים את הקווים היפים של ג'יפ הסי ג'יי ובכיתוב LAREDO בצידי מכסה המנוע, מדבקת הדגם הופיעה גם על גבי תא הככפות בעצם בפעם השניה בלבד, הפעם הראשונה הייתה ב-79 בסילבר רנגייד המיוחד. הדגם הגיע עם גג קשיח וחלונות צד כהים באפור או ברונזה, תלוי בצבע הגג (ב-CJ-7 בלבד) תא הנוסעים היה זמין בשני גוונים: שחור או אגוז וכלל שטיח מלא ומושבים גבוהים עם פסים איטלקיים יחודיים בשילוב של שחור וכסף או ב'ז וחום עם מושב אחורי תואם.

הלרדו והלימיטד למעשה אלו הדגמים היחידים בקו הסי ג'יי שהגיעו עם הגה עור ספורטיבי וכיסוי צופר יחודי, שחור בלרדו ובלימיטד אגוז בנוסף. הדשבורד כלל מד טורים ושעון זמן והיה מעוטר גם הוא בפס קישוט מסביב ללוח השעונים, הנוסע קיבל ידית אחיזה והדגם כלל גם קונסולה תואמת עם פד.

המנוע הסטנדרטי באותה שנה היה ה-151 ארבעה צילנדרים 2.5 ליטר ולמזמינים הייתה אפשרות לשדרג ל-258 שישה צילנדרים 4.2 ליטר או ל-304 שמונה צילינדרים 5.0 ליטר. הסרנים עד 1982 היו צרים AMC 20  מאחורה ו-DANA 30 מקדימה. תיבת העברה דנה DANA 300 שני הילוכים, הפחתה בנמוך ביחס של 2.62 ובחירה בין תיבת הילוכים ידנית ארבעה הילוכים לאוטומאטית בסיג'יי 7 עם שישה או שמונה צילינדרים בלבד.

תמונות מקטלוג 1980

מפרט טכני

יצרן Jeep Corp
דגם CJ-7
חבילה לרדו Laredo
שנת ייצור 1982
מנוע אמריקאן-מוטורס AMC 258 CID 4.2L
תיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים – T-5
תיבת העברה דנה DANA 300 שני הילוכים, הפחתה בנמוך ביחס של 2.62
סוג מרכב פתוח, כולל דלתות מלאות וגג קשיח
הגה כח
בלמים דיסקים מקדימה ותופים מאחורה כולל מגבר בלם
סרנים רחבים: DANA 44 מאחורה ו-DANA 30 מקדימה ביחס 4.10
מזגן מקורי
מדינת מקור  ארה"ב
קילומטרא'ז  209,000 ק"מ מקורי
מספר בעלים קודמים בישראל 0
הג'יפ למכירה לקבלת מחיר ופרטים נוספים צור קשר

תאריך עדכון: 20/12/2018

תמונות נבחרות

הסיפור של הג'יפ

זה הג'יפ שהחזיר לי את הג'יפאות והוא מהווה בן משפחה לכל דבר ועניין אצלנו בבית. הג'יפ מוצע כעת למכירה לאחר המון לבטים וקושי רב. הג'יפ יובא ארצה לפני כחמש שנים מקולרדו החמה לאחר כשנה וחצי של חיפוש סאבן ברחבי ארה"ב. הג'יפ שמור ומקורי בקטע אחר, מי שראה אותו יודע על מה אני מדבר.. קפסולת זמן זו ההגדרה הטובה ביותר עבורו אבל הוא גם קיבל ויטמינים שהופכים אותו לגיבור!

הנה הפוסט שעלה בפייס אתמול ומסכם את מה שנעשה בג'יפ

הג׳יפ הגיע מקולורדו החמה ☀️ בודי מדהים ונקי!
תא הנוסעים אולי המפנק ביותר שיוצר לסיג׳יי הכולל הגה עור, מושבים איטלקיים, סוככי שמש, דשפאד וקונסולה בגוון אגוז, ידית אחיזה לנוסע מעור, שעון זמן ומד טורים 😍
מנוע AMC שישה צילינדרים 258, תיבת הילוכים T5 חמישה הילוכים בשילוב תיבת העברה דנה 300. קרבורטור 2 לועות, סרנים רחבים, הגה כוח, מגבר בלם, דיסקים מקדימה, מזגן מקפיא ☃️ ומערכת חימום מפנקת שיודעת לצלות אותך היטב בימים הקררררים של החורף 🔥
הג׳יפ מקורי כביום היוולדו בתוספת שלל שיפורים שהופכים את הכלי המדהים הזה לגיבור על!
קיט הגבהה רוביקון אקספרס ובולמים
יחסי העברה 4:10
נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות קדימה ואחורה נשלטות Eaton ELocker
סרן אחורי דנה 44
צמיגי שטח מלא מיקי טומפסון 31 ברשיון
תושבת תיבת הגה HD בתוספת חיזוק לשלדה.
חיזוקים קצה שלדה לטמבון אחורי Rockhard
מוטות היגוי HD הכל חדששש
מפלג GM וחוטי הצתה MSD
גגון אמריקאי קרגו-מאסטר
דוד אמריקאי פלאומאסטר
רדיאטור נחושת 3 שורות
רדיו אפ.אם מקורי מהחברה וקונסולה עלית הכוללת מערכת פיוניר בלוטות שווה ומכשיר קשר 40 וואט של מוטורולה.
הג׳יפ שמור בקטע אחר 130,000 מייל מקורי.
מטופל באהבה, נוסע כמו חלום ומסובב ראשים כל יום😉

 

לג'יפים שורדים וסיפורים נוספים לחצו פה

פרויקט תעוד הג'יפים השורדים בישראל:

כמה ג'יפים מתוצרת ג'יפ וויליס יש בישראל? כמה מכל דגם? ייצור מקומי או יבוא? שאלות טובות! החלטנו לנסות ולמפות את הג'יפים שנמצאים בארץ לפי דגמים ושנים ונשמח לשיתוף פעולה על מנת לייצר בסיס נתונים איכותי לטובת קהילת ג'יפאי האספנות בארץ

להוספת ג'יפ האספנות שלך למאגר צור קשר