ג'יפ סי ג'יי לרדו Jeep CJ Laredo 1980-1986

לרדו Jeep CJ-5, CJ-7, CJ-8 החבילה המפנקת ביותר ביום השקתה

חבילת הלרדו ירדה מפסי הייצור לראשונה ב- 1980 כמעט ארבעה עשורים לאחר ייצורו של הג'יפ הראשון הוויליס MB והייתה זמינה ל- CJ-7, CJ-5 ו-CJ-8 עד 1986 השנה האחרונה של קו הסי ג'יי האגדי. החבילה כללה חישוקי פלדה מעוצבים בגימור כרום במידה 15X8, חיפוי תואם לטבורים, צמיגי Goodyear רנגלר 9R-15, גריל בחיפוי כרום,טמבון קדמי ובמפראטס אחוריים בגימור כרום, מתקן נפתח לגלגל חלופי עם מעצור בגימור כרום, מראות צד וזרועות בגימור כרום, פאנלים המגינים על קצה הבודי בצבע שחור ומכסה מנוע מבודד.

הלרדו עוטר בפסי ווינל לאורכו המדגישים את הקווים היפים של ג'יפ הסי ג'יי ובכיתוב LAREDO בצידי מכסה המנוע, מדבקת הדגם הופיעה גם על גבי תא הככפות בעצם בפעם השניה בלבד, הפעם הראשונה הייתה ב-79 בסילבר רנגייד המיוחד. הדגם הגיע עם גג קשיח וחלונות צד כהים באפור או ברונזה, תלוי בצבע הגג (ב-CJ-7 בלבד) תא הנוסעים היה זמין בשני גוונים: שחור או אגוז וכלל שטיח מלא ומושבים גבוהים עם פסים איטלקיים יחודיים בשילוב של שחור וכסף או ב'ז וחום עם מושב אחורי תואם.

הלרדו והלימיטד למעשה אלו הדגמים היחידים בקו הסי ג'יי שהגיעו עם הגה עור ספורטיבי וכיסוי צופר יחודי, שחור בלרדו ובלימיטד אגוז בנוסף. הדשבורד כלל מד טורים ושעון זמן והיה מעוטר גם הוא בפס קישוט מסביב ללוח השעונים, הנוסע קיבל ידית אחיזה והדגם כלל גם קונסולה תואמת עם פד.

המנוע הסטנדרטי באותה שנה היה ה-151 ארבעה צילנדרים 2.5 ליטר ולמזמינים הייתה אפשרות לשדרג ל-258 שישה צילנדרים 4.2 ליטר או ל-304 שמונה צילינדרים 5.0 ליטר בשנה הראשונה של הדגם בלבד. הסרנים עד 1982 היו צרים AMC 20  מאחורה ו-DANA 30 מקדימה. תיבת העברה דנה DANA 300 שני הילוכים, הפחתה בנמוך ביחס של 2.62 ובחירה בין תיבת הילוכים ידנית ארבעה הילוכים לאוטומאטית בסיג'יי 7 עם שישה או שמונה צילינדרים בלבד.

 

תמונות מקטלוג 1980