ג'יפ סי ג'יי 10 Jeep CJ10 1982-1985

סי ג'יי 10 CJ10 1982-1985 הג'יפ האחרון בסדרה

5 months ago

Ohad Golan

הסיג'יי האחרון בסדרה Jeep CJ-10 1982-1985

הסיג'יי 10 היה דגם שלא ראה כמעט אור בשווקים האזרחיים ונמכר בעיקר לצבאות, שדות תעופה ואו שימושים מסחריים ביצוא אל מחוץ לגבולות ארה"ב, בין היתר לקנדה ניו זילנד ובעיקר אוסטליה.
השלדה אומצה מטנדר J-10 עם התאמות למרכב סיג'יי, ארגז משא התווסף לו ובגדול כך נולד לו הסיג'יי 10.
הג'יפים הללו נבנו כטנדרים במשקלים של 1/2 עד 3/4 טון, מה שקבע את משקל הג'יפ היו אפשרויות המנוע המגוונות שכללו את גרסאות היצוא המוכרות בינהם ה- AMC 151 2.5 ליטר ארבעה צילנדרים וה-AMC 258 4.2 ליטר שישה צילנדרים כמו גם מנוע דיזל 3.3 ליטר 198 מתוצרת ניסאן ובחירת הסרנים או דנה 44 או דנה 60 מקדימה ומאחורה. תיבת העברה מדגם NP208 הייתה זמינה בשניהם ובחירה בין תיבת הילוכים ידנית בעלת ארבעה הילוכים Tremec T176/177 לבין תיבה אוטומאטית בעלת שלושה הילוכים TF727 מתוצרת קרייזלר.
יחסי העברה של 4:10 למנוע הדיזל והשישה צילנדרים ו-4:88 לארבעת הצילנדרים.

המראה המוכר בנופי ארצנו נובע מהחזית הראשונה של הסופות בשנתונים 92-93 שכלל גריל, כנפיים ודלתות עם פרופיל מרובע.. ככל הנראה מדובר בעודפי ייצור ששימשו לבניית הסופה "הבוכה".
Uzi Idan Alaluf Moran (-;

הדגם קיבל נשיקת מוות לאחר ירידה חדה בערכו של הדולר האוסטרלי.. השוק המרכזי לדגם מה שהפך אותו ליקר משמעותית ממתחריו.
הערכות הייצור מדברות על כמה אלפים בודדים בגרסאות השונות כולל את ה- סיג'יי 10A גרסא בעלת הנעה בודדת שהייתה זמינה באותה תקופה.

לדעתי הג'יפ נראה קרבי והייתי שמח לראות אחד בארץ! מה דעתכם?
... See MoreSee Less

הסיגיי האחרון בסדרה Jeep CJ-10 1982-1985

הסיגיי 10 היה דגם שלא ראה כמעט אור בשווקים האזרחיים ונמכר בעיקר לצבאות, שדות תעופה ואו שימושים מסחריים ביצוא אל מחוץ לגבולות ארהב, בין היתר לקנדה ניו זילנד ובעיקר אוסטליה.
השלדה אומצה מטנדר J-10 עם התאמות למרכב סיגיי, ארגז משא התווסף לו ובגדול כך נולד לו הסיגיי 10.
הגיפים הללו נבנו כטנדרים במשקלים של 1/2 עד 3/4 טון, מה שקבע את משקל הגיפ היו אפשרויות המנוע המגוונות שכללו את גרסאות היצוא המוכרות בינהם ה- AMC 151 2.5 ליטר ארבעה צילנדרים וה-AMC 258 4.2 ליטר שישה צילנדרים כמו גם מנוע דיזל 3.3 ליטר 198 מתוצרת ניסאן ובחירת הסרנים או דנה 44 או דנה 60 מקדימה ומאחורה. תיבת העברה מדגם NP208 הייתה זמינה בשניהם ובחירה בין תיבת הילוכים ידנית בעלת ארבעה הילוכים Tremec  T176/177 לבין תיבה אוטומאטית בעלת שלושה הילוכים TF727 מתוצרת קרייזלר.
יחסי העברה של 4:10 למנוע הדיזל והשישה צילנדרים ו-4:88 לארבעת הצילנדרים.

המראה המוכר בנופי ארצנו נובע מהחזית הראשונה של הסופות בשנתונים 92-93 שכלל גריל, כנפיים ודלתות עם פרופיל מרובע.. ככל הנראה מדובר בעודפי ייצור ששימשו לבניית הסופה הבוכה.
Uzi Idan Alaluf Moran (-;

הדגם קיבל נשיקת מוות לאחר ירידה חדה בערכו של הדולר האוסטרלי.. השוק המרכזי לדגם מה שהפך אותו ליקר משמעותית ממתחריו.
הערכות הייצור מדברות על כמה אלפים בודדים בגרסאות השונות כולל את ה- סיגיי 10A גרסא בעלת הנעה בודדת שהייתה זמינה באותה תקופה.

לדעתי הגיפ נראה קרבי והייתי שמח לראות אחד בארץ! מה דעתכם?

 

Comment on Facebook

אוהד ,אני מאשר לך לקשט את האוסף שלך באקזמפלר כזה ,תעשה ייבוא אישי אני מקווה שיהיה לך מקום בחנייה.......

אתה רציני בתחום. אוטוריטה.

לפרטים נוספים והצטרפות לחצו פה