יש לנו ג'יפ גלדיאטור!

חברים, ההמתנה הסתיימה. הסוד הכי פחות שמור בהיסטוריה של הג'יפ נחשף אתמול בלוס אנג'לס, בהפתעה גמורה שכולנו ידענו עליה, אז תעשו את עצמכם כאילו לא ידעתם שמפתיעים אתכם.

היה שווה לחכות

הגלדיאטור מבוסס רנגלר נחשף אתמול בתערוכת הרכבים הבינלאומית, ומציע רכב פיקאפ ראשון של המותג מזה 26 שנים, אחרי שהקומנצ'י יצא מקו הייצור.

ראש העיצוב של ג'יפ, מארק אלן, אמר באירוע שהגלדיאטור הוא "צ'קליסט של כל הדברים שתמיד רציתי בג'יפ שלי". "אנשים ניגשו אלי במשך שנים כאשר ביקרנו במסלולי מבחן עם רכבים אחרים של המותג, והביעו רצון עז בטנדר ג'יפ. ואחרי שנתיים של עבודה, הוא כאן".

הוידאו של החשיפה המרגשת, עם לינק שמתחיל בדיוק באקשן, מהדקה ה-23: (אנחנו התרגשנו)

הגלדיאטור, בגרסתו האמריקאית, מגיע נכון לעכשיו עם אופציה לאחד משני המנועים הבאים: 282 כ"ס בנפח 3.6 ליטר, ומנוע 256 כ"ס בנפח 3 ליטר, שניהם עם 6 צילינדרים. הדיגומים המוצעים כרגע הם ספורט, ספורט+, אוברלנד ורוביקון. דגמי הספורט די דומים האחד לשני, אבל האוברלנד מעוצב כרכב נוחות עם מושבי עור מפנקים, בעוד הרוביקון הוא גרסת השטח. הרכבים הראשונים יגיעו לאולמות התצוגה ברבע השני של 2019.

כשהטנדר בשטח…

הגלדיאטור מעוצב כגוף-על-שילדה ומערכת מתלים עצמאיים. השילדה ותא המטען עשויים פלדה, אך שאר הרכב עשוי אלומיניום. הסרנים הקדמיים והאחוריים הם דנה 44 מדור שלישי, עם זווית טיפוס מירבית של 43.6 מעלות ויכולת שיפוע מירבית של 23.6 מעלות.28.1 ס"מ יבדילו את הגחון שלכם מהקרקע. הסרן האחורי עוצב גם כן מחדש בהשוואה לרנגלר, כדי להתאים אותו למרכב של טנדר. את החלון הקדמי אפשר לקפל כמובן, וניתן להסיר את הדלתות ואפילו את הגג. המושב האחורי מתחלק ל-60:40 ויכול להתקפל לגמרי ולאפשר יותר מקום אחסון. תא המטען יכול לסחוב עד 725 ק"ג, והרכב כולו יכול לגרור כמעט 3.5 טון.

לפרטים נוספים בקרו בעמוד הגלדיאטור החדש באתר ג'יפ העולמי

תגובה אחת בנושא “יש לנו ג'יפ גלדיאטור!”

סגור לתגובות.