פרסומת הסופרבול של ג'יפ מואשמת בנהיגה בשכרות

הכל התחיל בסופרבול האחרון, שם שידרה חברת ג'יפ פרסומת קצת, איך נגיד את זה, פוליטית. הכוונה הייתה טובה, עם מסר שרוצה לאחד באמצע את כל האמריקאים. לפרסומת הביאו את הגדול מכולם, ברוס ספרינגסטין, אייקון מוזיקה אמריקאי, הכי אמריקאי שיש, שזו הפרסומת הראשונה שהוא אי פעם משתתף בה, בגיל 71. הוא נוסע בג׳יפ סיג׳יי 5 אגדי ומספר שם על כנסיה קטנה בקנזס, הממוקמת גיאוגרפית באמצע המדויק של ארה"ב, ומרצה שם על אחווה ועל איחוי בתום עידן טראמפ ובאמצע משבר הקורונה. אז מה יכול להיות רע במסר על איחוד?

באינטרנט של היום, לכולם יש ביקורת. חלק מהמבקרים דיברו על זה שהפרסומת מלאה במסרים שמרניים מאד, על זה שהקונספט נע סביב כנסיה, המייצגת רק אמונה אחת מבין כל האמונות באמריקה, ועוד כזו הממוקמת בקנזס הנחשבת למדינה עם גזענות גבוהה.

אז באינטרנט לכולם יש מה להגיד, זה לא חדש, אבל פה הבלאגן רק מתחיל.


2 שוטים של טקילה

שבוע אחרי שידור הפרסומת התגלה כי חודשיים לפני כן נעצר ספרינגסטין בעוון נהיגה בשכרות, מסר בעייתי קצת לחברה המוכרת רכבים. ג'יפ הגיבה בהורדת הפרסומת מכל הערוצים שלה, עד שיתבררו כל הפרטים. ספרינגסטין ביקר בפארק לאומי במדינת ניו ג'רזי, שם עצר אותו פקח, שהעיד כי הזמר "הריח חזק מאד מלאכוהול". ברוס לא הסכים לבדיקת ינשוף אבל עבר בהצלחה מבחני שכרות שנערכו במקום (לך על קו ישר, תיגע באף וכל זה).

בבית המשפט סיפר כי במהלך טיול עם האופנוע שלו (הוא החזיר את הג'יפ של הפרסומת בסיום ההפקה), עצר להצטלם עם מעריצים שהציעו לו שני שוטים של טקילה. הוא הודה באשמה של שתיית אלכוהול במקום ציבורי אסור, ובית המשפט ביטל את אישומי הנהיגה בשכרות. כתוצאה מכך, השיבה ג'יפ את סרטון הפרסומת לכל הערוצים שלה.

אז מה למדנו מכל זה?

מסר מאחד תמיד ימצא אנשים שזה לא בא להם טוב, אז אולי עדיף להתמקד בצילומים של בוץ וילדים ישנים מאחורה.

בפעם הבאה שעוצרים אתכם מעריצים, סרבו בעדינות לדרינק שהם נותנים לכם.